Tuesday 20 November 2012

TypingAlaAlaCute :)









Assalamualaikum.......
today bella nak buat ayat typingAlaAlaCute ....
binatang apakah itu.....
TypingAlaAlaCute tu macam ayat yang fakta tentang sesuatu benda....


1) Gaduh seteruk mana pun dan dia taknak bercakap dgn awak. Percayalah dia sentiasa check phone dia dan menanti text/call dari awak. 

2) Perempuan dicipta dari tulang rusuk kiri si lelaki. Dekat dengan hati untuk disayangi, dekat juga dengan tangan untuk dilindungi.

3) Cemburu tandanya sayangkan awak, kalau tak sayang dia takkan cemburu dkat awak.Dia cemburu sebab dia takut awak jatuh hati dengan orang lain.

4)  Tiga perkataan yang membuatkan perempuan tersenyum. "I Love You" "Aku Terima Nikahnya" "Awak dah kurus" dan lagi satu "Jom Shopping Sayang".

5)  Belajarlah sebelum kau diajar, wahai si kurang ajar!.

6) Perempuan dgn perempuan kalau berkawan, boleh jadi 'bestfriend' dlm masa 5 minit, dan boleh berubah pula menjadi musuh dlm sekelip mata jer. 

7)  Lain kawan,Lain mulut. Setengah kawan depan kita mulut sopan,Setengah kawan belakang kita mulut biadap. Conclusion:Jangan percaya kawan 100%.

8) zaman dulu bercinta main surat , bergaduh surat dikoyaknya . zaman sekarang bercinta main texting , bergaduh handphone dicampaknya . 

9)  Ketawa ni ada dua sbb satu ketawa gembira sebab memang tngh happy, Kedua ketawa nak cover line, takut org perasan di dalam hati tngh kecewa. 

10)  Kalau ada ✆ missed calls or ✉ messages dari saya itu saya rindukan awak. Kalau takde, itu maknanya saya tunggu awak untuk rindukan saya :)

No comments: